Lite lugn och ro kanske

Nu är det ordnat så att 2 av kattungarna ska flytta till ett annat jourhem på lördag. Det känns som en jättestor lättnad. Den senaste tiden har det blivit alldeles för överväldigande att ha så många katter hemma, speciellt kattungar som är mer krävande. Jag har börjat mer och mer irritera mig på små saker de gör, sen får jag dåligt samvete för att jag blir irriterad på dem för att de bara gör vad som är i deras natur.
Jag tror en stor del av det är att jag inte har fått någon lugn och ro alls hemma den senaste tiden. Jag behöver mina lugna stunder för att inte bli knäpp. Det ligger inte i kattungars natur att vara lugna. Speciellt inte 3 stycken som jobbar i skift.
Så nu hoppas jag på lugn och ro. Jag är riktigt, riktigt trött.

Kommentarer
Postat av: Bloms

Gogo ^^ kommer jag och fyller tystnaden efter dem istället ;)

2010-01-23 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0