Kattungar och personligt brev

Fjant har påbörjat sin behandling med ögonsalva och hans ögon ser mycket bättre ut nu. Han har också fått MYCKET mer energi och det är skönt att se honom bete sig som en kattunge igen.  Om förbättringen håller i sig efter behandlingen så behöver vi nog inte ge honom kortison.
Magnus pratade med Fnatt och Fionas nya jourhem igår, och både katterna och nya jourhemmet verkar tycka det känns jättebra. De har tydligen funderingar på att adoptera dem.Flirt träffade jag i lördags och han mår som en prins.

Nu sitter jag och pillar lite på ett personligt brev till skolan jag ska ansöka till till hösten. Ska försöka hitta nån mer utbildning jag kan tänka mig, för att öka chanserna att det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0