Dobidoo

Snart dags att våga mig ut i SL-trafiken igen. Men nu har jag i alla fall min ipod igen för att döda tristessen. Jag lyckades glömma den hos Jenny och Calle i lördags och upptäckte hur mycket jag faktiskt använder mig av den.
Till recept, äggklocka (vilket jag oftast behöver dagligen) och jämt till musik när jag åker eller går någonstans. Skulle jag göra som Magnus säger och använda den till kalender och lägga in bejeweled på den skulle jag nog nästan sova med den.
Jag hämtade upp den hos Jenny som just nu ligger på sjukhus för  ett ben som gått sönder. Jag stannade där en stund och pratade och det var lika trevligt som det alltid är att prata med henne.Det verkar som att benet kommer att läka bra. Jag är så glad för hennes skull.

Och så har jag återknytit kontakten med en vän jag trodde vara borta för räkning. Det känns riktigt bra. Jag hoppas bara att han inte går under jorden igen.


Kommentarer
Postat av: Flame

That friend isn't underground, he's in your blog, posting your comments ;)

2010-02-12 @ 20:13:38
URL: http://burnlikeaflame.zapto.org
Postat av: Jenny Dybedahl

Tack för komplimangen, det var väldigt trevligt att få besök av dig också!

2010-02-13 @ 16:30:45
URL: http://jennyaxe.dreamwidth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0