Gårdagens bravader

Blä jag har blivit förkyld. Fördelen är att jag nog hinner bli frisk innan jag ska börja praktisera.
Var och skrev på papper som ska skickas in till arbetsförmedlingen igår. Träffade S. som gick igenom hur min praktik ska läggas upp och visade mig runt och lite sånt. Det verkar vara ett trevligt ställe. Jag tror att jag kommer att trivas riktigt bra där.
Eftersom jag åkte in med Magnus igår så var jag tidig och passade på att komma upp en sväng på hans jobb och hälsa på några av hans jobbarkompisar. Gick vid ett tillfälle förbi "vakna med the voice"-studion så min skugga kan ha varit med på tv i en halv sekund. *rysa*;-)
Snart ska jag nog gå och trycka i mig några marinerade vitlöksklyftor. Gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0