Nyfikna kattungar

Kattungarna har börjat göra små tafatta försök att ta sig ur strumplådan utan att lyckas. Än. Snart kommer nog Apri att vilja flytta dem till ett ställe som passar bättre. Igår bar jag in lite kläder i garderoben och tittade ner mot strumplådan och förväntade mig att se sovande kattungar.
Men då stod en liten plutt där och bara glodde förundrat på mig.
Jag måste få säga det igen. Sååå sööött!!??11
Igår fick de för första gången komma utanför garderoben. Vi tog ut dem i hallen en liten stund och lät Sigge hälsa på dem. Han tog det bra. Var mest intresserad av att nosa på dem.
Det verkar som att en utav pluttarna redan har hittat ett framtida hem hos ett par vänner. Skönt. 


Sådär söt vill jag också se ut när jag är nyvaken



"Vad gör du?"



"Vad betyder stanna i fokus?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0