Fullt ös

Det är drag här hemma nu. De far runt som tokar större delen av tiden tills de känner att det är dags för en tupplur. Är jag eller Magnus hos dem då så lägger de sig gärna på eller bredvid oss.
Känner mig lite som "crazy cat lady" när jag har 4 sovande katter på mig.
De diar fortfarande, men har börjat äta torrfoder. De går på lådan duktigt också. Jag trodde det skulle vara mer komplicerat att lära dem gå på lådan. Att man skulle behöva hålla koll på dem och visa dem vart lådan var i några dar innan de fattat poängen, men det verkar ligga i generna på dem. Från dagen vi ställt in lådan har de konstant använt den.



Jag tror den cremefärgade katten vinner


Min kameraväska smakar tydligen gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0