Förbättring

Idag är han betydligt bättre. Sen i söndags har jag stannat uppe till 3 för att ge honom mat, så att Magnus kan ta vid vid 7-tiden innan han går till jobbet. Jag har vart med honom nästan konstant eftersom han (såklart) inte gillar att vara ensam. Även om han har sovit större delen av tiden så märker han när man går. Man blir lite mosig i huvudet av att bara ligga inne i sovrummet hela dan med bara en katt att prata med, men det har varit värt varenda sekund. Idag märks en klar förbättring. Han orkar gå på lådan själv och imorse väckte han mig för att han var hungrig. Han har mycket mer energi och äter jättebra. Jag är lättad. Men vi tänker ha honom i sovrummet några dar till. Hjärnskakningar är inte att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0