Tvättstugan-where chaos reigns~part 2


Så var det dags för tvättstugan igen. Jag vaknade på ett bra humör och kände verkligen inte för att gå ner i källaren och få det förstört, men måste man så måste man.
Det första som möter mig är ljudet av torktumlaren, som ska vara tömd när det är dags för min tvättid, och det är inget litet ljud. Jag börjar förstrött undra vad personen innan lagt i den egentligen. En tv? Kastruller? ...ungarna?
5 minuter senare kommer ägaren av torkumle-innehållet för att tömma den. Det var ju bara 5 minuter över tiden, så jag säger inget.
Och så öppnar hon den, och håll i öronen nu: Det var tennisbollar. Man kan bara inte bli arg på nån som torktumlar tennisbollar. Jag vet inte varför men det skulle kännas så fel. 
Jag lät henne t.o.m. använda torktumlaren för att torka en jacka hon glömt att torka. Jag bara måste få se om hon stoppar in nåt annat efter det.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Jag hyser en teori om att det var meningen att tvätta både tennisbollarna och jackan samtidigt. Men säker kan man ju aldrig vara...

2009-03-19 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0