Löv is in the air


Så fyndigt va? Ibland förstår jag inte vad jag får allt ifrån;)
Ikväll kommer Magnus hem från kickoffen, det har bara vart jag och Sigge i helgen och jag tror att jag gett honom alldeles för mycket godis.
Jag har precis sett klart på serien "The 4400", som handlar om 4400 människor som kommer neddimpandes i ett ljusklot. De har vid olika tillfällen försvunnit spårlöst och när de nu är tillbaka har de diverse "övernaturliga" förmågor.
En kan se in i framtiden, en annan kan hela, en tredje kan ta sig an vilken skepnad han vill, och så vidare.
Den var helt klart sevärd, om inte annat så för introt

Kommentarer
Postat av: Anonym

När de är stora nog att lägga ägg så kan jag skicka ett par matskedar grus till dig så är det meningen att det ska gå att kläcka fram nya!

2009-01-26 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0