Konst?


...nej Lek:)

Mina föräldrar var här i helgen och jag lagade Chili con carne efter modifierat recept.
Min bror har dragit till Thailand med några kompisar och jag oroar mig för honom. Jag vet att han klarar sig bra, men jag kan inte hjälpa det.
Det börjar bli dax att på allvar ta tag i bröllopsplaneringen, för än så länge har jag inte ens hittat en lokal att vara i. Jag har besökt flera stycken men ingen har passat. Och ändå tycker jag att jag har rätt små krav. Det ska vara fint, inget trafikbuller och i stockholmsområdet.
Och så har jag kommit fram till tre viktiga beslut. Vad de är behåller jag för mig själv så länge. Men det känns som en stor lättnad.
Nu är det dax att sätta igång med middagen och jag avslutar med ett , i mitt tycke, snyggt men helt irrelevant citat :

"...and her voice slid through the air like honey and heroin"
- Jim Butcher, "Blood rites"




 


Kommentarer
Postat av: escodobe

Hmm det låter som en bok jag skulle kunna gilla.

2009-01-21 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0