Äntligen-ny frisyr!


Igår rök en sådär 2-3 dm av mitt hår, så nu kan jag äntligen kamma det utan svordomar.
För en gångs skull var det ingen impuls-klippning. Jag letade länge på nätet innan jag bestämde mig för frisör och fick vänta en vecka, eftersom de var fullbokade.
Som de flesta frisörer var hon som klippte mig väldigt pratglad, och pratade om allt möjligt, bl.a. vilken chock hon fått när en radiopratare på the voice hade sagt att han fått sparken i direktsändning.
Eftersom det var den 1:a april hoppades hon att det var ett aprilskämt, vilket det skulle visa sig att det var.
Jag berättade stolt att Magnus jobbade på sbs radio, där bl.a. the voice sänds ifrån.
"Jaha, är det han som brukar vara med på tv ibland?"
Det var en egendomlig känsla att den människa jag träffade för första gången visste vem min pojkvän var, genom att ha sett honom på tv.
Det blev en rolig anekdot att berätta för Magnus senare på kvällen:)

Kommentarer
Postat av: Calle Dybedahl

Snyggt!

2009-04-02 @ 16:45:41
Postat av: Gubben

Den nya frisyren klär dig! Tipsa Magnus om din frisör så kanske han också kan få lite röjning i urskogen!

2009-04-03 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0