I ett hus i skogens slut


Det blev inget rollspel igår. Efter en lång funderare kändes det som att det i längden skulle bli för mycket flängande, jag skulle nog bara ställa in de flesta gånger i alla fall för att jag inte orkar åka fram och tillbaka med en sammanlagd restid på 2,5-3 timmar.
Men... Jag har beslutat mig för att börja på yoga. Förutom att det är en hemläxa från min underbara mentor, så är det något jag velat testa ett tag.
Qigong var det jag hade tänkt mig först, men det fanns inga kurser i Södertälje, och jag är som sagt trött på flängande.
Helst av allt skulle jag nog vilja bo i en liten stuga i en by, där man på sin höjd satte sig på hästen och red till grannbyn för att hälsa på sina inavlade släktingar. Men samhället ser ju inte ut så, så jag får acceptera det och försöka "gilla läget".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0