My 15 minutes of fame...

Jag satt i godan ro och kvällssurfade på aftonbladet, när jag ser en lite lustig rubrik som faktiskt intresserade mig.
Och chocken var stor när jag inser att det är mitt eget ansikte som ler mot mig från skärmen.
Artikeln skulle inte ha publicerats på en vecka. Min första tanke är: "Varför i helvete utsätter jag mig själv för sådana här saker?"  Inte för att artikeln var direkt dålig, men för att jag inte alls gillar att synas.
Men jag har någon del i mig som GILLAR att sätta mig själv i sitser som dessa, bara för att se vad som händer.
Nåja, när chocken lagt sig, några dagar senare, var jag riktigt nöjd. Det var inte alldeles för många saker som blivit fel i artikeln.
Det väckte stor uppmärksamhet i min guild på WoW, där "guild message of the day" för närvarande lyder: "Esme-druid, fast på riktigt^^" (Esme är min karaktär i spelet, som dock råkar vara en warlock) *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0