Kan man bada när man har mens?

Jag har hela mitt liv fått höra att man inte ska bada när man har mens, att det är farligt och man kan få infektioner o.s.v. men nu har jag precis fått svart på vitt från vårdguiden att bada när man har mens kan man visst.
Tänkt om jag hade vetat det för en timma sedan när vi gick ner till sjön och jag satt och tittade suktande ut mot vågorna.
Nu vet jag det till framtiden i alla fall.
Nu är det dags att gå ner till affären för att handla lite mat. Ska göra Bulgurgryta med yoghurtsås *mums*

Kommentarer
Postat av: Tasha

Stackare! Du får bad imorrn i stället! Men bränn dig inte... Det gjorde jag idag!

2008-06-07 @ 20:22:06
URL: http://diamondsnrust.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0