Första inlägget

Anledningen till att jag startade den här bloggen var att ha en plats att samla alla mina ideer och tankar kring det kommande bröllopet mellan mig och min fästman, Magnus.
Till att börja med ska vi ha vårat bröllop nästa år (2009) på sensommaren. Exakt datum och plats är inte bestämt än, men jag letar frenetiskt efter ett bra ställe man kan vara på.
De krav jag har på den hitintills oupptäckta oasen är dessa:

*Naturmiljö. Det behöver inte vara mitt i bushen men man ska i alla fall inte höra trafikbuller och skrikande ungar.
*Privat. Jag vill inte att det ska vara en avskild plats för bara släkt och vänner.
*Inom stockholm. Förort helt ok, men jag vill inte åka till en annan stad.
*Bygdegård. Eller något i den stilen för att kunna ha bröllopsfesten i och även en sista tillflyktsort för bröllopet ifall det skulle ösregna....eller stryk det förresten, bröllopet ska vara utomhus om det  så drar förbi en orkan:)

Kommentarer
Postat av: Ämma

Många grattis till de kommande bröllopet=)

2008-06-02 @ 15:39:24
URL: http://weakangel.blogg.se
Postat av: Lovisa

Har du fått några idéer än så länge? :)

2008-06-03 @ 07:11:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0