En dag i solen

Idag åkte vi ut med K och badade, men jag badade inte idag heller för att jag är kinkig. Första stället vi kom till, Bergasjön tror jag det hette hade brunt vatten. Ofräscht tycker jag. Magnus fick dessutom en massa röda utslag efter att ha badat där så vi letade snabbt reda på en plats vid havet för att skölja bort smutset.

Vi hittade en jättemysig badplats en bit utanför Trosa där i alla fall killarna glatt hoppade i. Jag hoppade inte i. Jag är kinkig. Det var för kallt.
Men jag roade mig glatt med att fotografera. Blev en del jättebra bilder.
Kvällen avslutades med att vi åkte en sväng till Tullgarns slott. Jag hade lätt kunnat tänka mig att ha bröllopet där men jag tror inte att det går att hyra och även om det gick skulle det nog kosta multum.

Nu är det dags att vara social med datorn som suttit ensam hela dagen och sen kanske en omgång geni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0