Katthemmet




Sov över hos päronen inatt eftersom jag hälsat på J. igår i Jakan.
Jag kände för att hitta på något idag, så jag drog med pappa till katthemmet i Vaxholm för att titta på söta kissar.
De har länge snackat om att skaffa katt utan att göra slag i saken, men idag var det två små sötnosar som charmade in sig rejält hos farsan. Båda två var dock preliminärbokade. Det är en kvinna som ska välja mellan de två och därför bokat båda.
Ikväll ringer de från katthemmet och berättar vem som blev kvar.
Båda två var helt underbara och hade temprament som skulle passa väl in i den här familjen så egentligen spelar det ingen roll vilken det blir.
Mor och bror ska också godkänna dock, så vi får se.
Nu kanske man slipper plocka fram näsdukar varenda gång jag tar Sigge ifrån dem, efter att de varit kattvakt.

Föreningen Djurhjälpen

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Djurhjälpen gör ett fantastisk arbete!! /Tass

2008-08-30 @ 18:46:38
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Tack så jättemycket!!!

2008-08-30 @ 19:19:34
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0