Sorsele

Nu har vi varit i Sorsele i 3 dagar. Idag åkte mamma, pappa och Magnus iväg till Arvidsjaur och jag stannade kvar i stugan för att bara ta det lugnt.Så jag har strosat runt i Sorsele och tittat i affärer. Utanför ICA stötte jag på Ove och Laila, och även en kusin till min mamma och hans fru, som jag tydligen träffat när jag var liten, men det har jag inget minne av.
Jag älskar naturen här. Det känns som att komma hem, fast det aldrig  varit mitt hem. Igår var jag och Magnus och poiade vid sjön här på campingen. Jag har sällan sett så spegelblankt vatten.

Kommentarer
Postat av: Bloms

ojj, sorseleborna lär ha vart rädda för poisen

2011-07-31 @ 13:20:10
Postat av: Cicci

Nja, jag hörde nån unge en bit ifrån som sa "Vad är det där för nåt?", men i övrigt var det lugnt. Hade nog vart värre om vi kört firepoi :-)

2011-07-31 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0