Apri och Sigges lekar


Apri och Sigge börjar hitta en balans i sitt umgänge. Sigge har taggat ner lite och det har gjort Apri mer benägen att inleda leken själv. Jag lägger mig inte i deras "lekbråk" längre, eftersom att det verkar som att Apri känner sig trygg nu, och som att hon också är med på noterna för det mesta.
Hon är dessutom en slug liten rackare. Ibland när hon tror att jag inte ser hoppar hon på Sigge, och gnäller när han slåss tillbaka och springer och lägger sig vid min datorstol och Sigge kommer efter, så att det framstår som att Sigge bråkar med henne. Vi har en intelligent katt. Bäva månde världen:-)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj, det kanske är vårt fel. Ibland bråkade Teddy så mkt med henne (och även våra katter) att vi gick in o bröt... kanske lärde hon sig offertricket då... Sicken rackare hon är! /Lovisa

2009-09-28 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0