Brats i garderoben

Nu är det full rulle hela tiden i garderoben. Det är sällan jag ser dem sova. De gör upprepade försök att ta sig ur lådan och en av dem har faktiskt lyckats. De låtsasbråkar en massa med sina syskon och ibland med sin mamma. Apri accepterar det med en ängels tålamod, men knuffar varsamt undan dem om de blir för jobbiga och börjar tvätta dem. Jag försöker lära mig se skillnad på de cremefärgade pojkarna. En utav dem är ljusare än de andra två så han är lätt att urskilja, men de andra två måste jag studera ordentligt för att kunna avgöra vilken som är vilken. Den ena har mer teckning än den andra, men skillnaden är inte stor.
Lilla tjejen, som vi kallar Fiona, är ju såklart inga problem att hitta. Killarna är flitigast i brottning, men hon är den som är kaxigast när det är matdags. Hon slår på sina syskon med tassarna tills hon får sin favorittutte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0