Ut ur dimman

Äntligen börjar jag komma ur den förkylningsdimma jag varit i de senaste dagarna.
Lustigt nog har min trötthet gjort mig rastlös, så jag har fått gjort en massa saker jag inte skulle orkat annars.
Men när jag inte pysslat så har jag bara legat utslagen på soffan och tittat på CSI, och druckit hostmedicin. Min hostmedicin har en liten dos morfin i sig. Jag undrar om det finns nån som blivit inlagd på rehab för hostmedicin?
Jag är i alla fall glad att slippa den nu för den smakar skit.
Ser fram emot helgen. Magnus, jag o K. ska åka ut och kolla på Oaxen, för att se om det är en bra plats att gifta sig på.

Dagens citat: Does the dyslectic atheist not belive in dog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0