*Gäsp*


Lååång dag igår. Först tvätten och eftersom jag vid förra  tvättiden sagt "Äh jag orkar inte" (så skönt att göra så ibland faktiskt;)), så var det en hel del tvätt att ta hand om. Nio maskiner, närmare bestämt. Tvätta, kånka, hänga o.s.v.
Och så var det ju det här med Magnus födelsedag.
Självklart ville jag göra det lite speciellt, fast vi denna månaden är på en tight budget.
Hans favomat: Champinjonfyllda crêpes.Jag gjorde smet till 12 pers. (Crêpes någon?)
Jag hade köpt lite bakelser som jag tänkt fota men de attackerade min mun och sen var de borta.
Har det hänt dig nån gång?
Hur som helst, efter att ha stoppat ner födelsedagspojken i ett bad med levande ljus...eller i ett bad med vatten egentligen, med värmeljus vid sidan om, så var jag helt slut och däckade vid 21-tiden.
Rätt så ovanligt för en nattuggla som mig.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Funderar så det knakar på om jag har ätit upp något fotoobjekt nån gång!?! Jag har iallafall INTE ätit gäddan vars huvud är med i Freaky Friday Foto - inte ens provsmakat den! ;-)



Funderar däremot ibland på att det skulle vara kul att köpa lite roligt smågodis, och göra nåt fotoprojekt kring det - men hittills har jag låtit bli just för att jag vet var det godiset skulle hamna sen...! <:-)

2008-10-09 @ 10:04:26
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0