Midsommarn


Det var en trevlig midsommarhelg. Det började med att jag ,på midsommarafton, hämtade upp min bror och hans dator och tog med dem till Södertälje. Väl framme bytte vi ut sillen och nubben mot hemkörd pizza och cola.
Sen körde vi hardcore lan hela kvällen/natten med Age of Conan istället för att dansa runt midsommarstången.
Väldigt avslappnat och framför allt, kul. Bilden visar min priest som står och kråmar sig i staden Tortage.
På midsommardagen bar det av till jakan för att fira Litha. Väldigt lyckat firande där med kändes det som.
Fick ett tips också om en sida med massa olika tarotlekar, runt 1000 stycken sådär, som jag spenderade flera timmar på igår. Finns så otroligt många, alltifrån den klassiska Rider-Waite i massa olika varianter, till en Hello Kitty lek och en Kama Sutra lek för att bara nämna några.Blev riktigt sugen på att ta upp mina tarotstudier igen.
Helgen avslutades med att vi eskorterade bror min och hans dator hem till honom där jag däckade nästan direkt.
Mycket resor och lite sömn men mycket kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0