Igår var ingen höjdare

Var bakis halva dan med alla otrevliga små åkommer som följer med.
Jag hade följt med Magnus på personalfest på hans jobb. Det var kul att se vart han jobbade och träffa några av hans arbetskamrater. Nu har jag ett ansikte att sätta på de människor han pratar om.
Eric Gadd och Papa Dee var där och spelade. Inte den sorts musik jag brukar lyssna på men det var skoj ändå och Gadd har en cool falsettröst.
Igår fyllde min far år också, så när min kropp slutat häva ur sig saker den inte tyckte om, och huvudvärken lagt sig lite gick jag och min mor ner till centrum för att hitta en födelsedagspresent.
Det blev flera stycken varav den häftigaste (fast kanske inte mest användbara) var en badanka. Den gav honom ett gott skratt i alla fall:) Så dagen fick ett bra slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0