Korsettpervot-jag!

Lyckades ta mig hem till J och C igår för en trevlig pratstund. Trots busstrejk o allt.
Jag hoppas verkligen att vi kommer att flytta snart så att det blir lite närmare att åka till dem. Och inte bara till dem. Till föräldrarna. Till stan. Till civilisationen.
Chattade lite på msn med R imorse (som är Magnus styvdotter sen ett tidigare förhållande), och vi pratade lite om bröllop, killar och bröllopsklänningar. Jag skickade henne massa länkar som visade klänningar jag tycker är fina, naturligtvis med snörning, och hon uttryckte sig lite skämtsamt, på det där underbara sättet som bara hon kan:
"Ja just det ja, du är ju ett litet korsettpervo du"
Det tyckte jag var roligt:)

(Bild från Uptight Clothing)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0