Tihi

Idag  var det alltså dags för att bli fotograferad för intervjun jag gjorde tidigare.
Naturligtvis så slog min insomnia till och jag kunde inte sova på hela natten. Vid 6:30 tiden gav jag upp att få någon sömn alls, eftersom Magnus 4 väckarklockor (jag skojar inte) gick igång. Inte för att han vaknade för det.
Den lilla sadisten i mig slog till, och tog fram några isbitar som jag virade i en plastpåse och la på hans mage.
Han vaknade inte. Det var först när jag tog isen i ansiktet han vaknade till, lyckligtvis med ett skratt.
"Du njuter av det här va?", sa han.
*Fniss*

Runt 10-tiden ringde fotografen och hittade inte hit, så jag gjorde mitt bästa för att lotsa henne rätt.
Hon kom hit och tog lite bilder på mig, Sigge och altaret och sen åkte vi ner till sjön för att ta några naturbilder.
Bara att ta sig dit var ju lite kul i sig. Jag har bara tagit mig till den sjön promenadvägen, och att JAG skulle försöka guida henne dit bilvägen var ju lite humoristiskt. Mitt lokalsinne är inte det bästa, jag skulle kunna gå vilse i en kaffekopp, så det blev lite "Hitåt tror jag", "Om vi svänger här kanske" och "Om vi testar här då"
Det var där någonstans när vi kom fram som mitt trötthets-flams satte igång. När jag står och tittar ut över havet och ska försöka se seriös ut, då går det bara inte. Sån tur var så var det inte några som helst problem för henne, utan hon verkade mest uppskatta att jag inte var så stel, och så hade hon ett bra sinne för humor.
När hon bad mig göra en solhälsning kunde jag inte låta bli att vinka uppåt och säga "Hej solen".
Jag gjorde en del riktigt fjompiga póser, som jag inte tror han komma med på bild, som tur var. Headbanging, räcka ut tungan m.m.
Jag måste säga att jag tyckte det var jätteroligt.
Ska bli kul att se bilderna sen. En övertrött, över-makead jag som står och fånar sig. Tusentals människor kommer att se detta.
Det känns som att det kanske borde oroa mig. Det gör det inte.Just nu är jag mest övertrött och tycker att detta var jätteskoj.
Sen kanske jag inte fånade mig lika mycket som jag trodde, jag menar, det var ju inte som att jag moonade eller flashade eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0